Thursday 24 June 2010

vasara,jonines ir vel ratu....



Sveiki visi!
Taigi,jau ir jonines praejo!
Ir vel viskas sukasi ratu,tuo paciu,kaip visada....
Mano merginai tuoj atostogos prasides,todel siek tiek busy dabar,nes vyksta visokie pasirodymai,sventes mokykloje,kartais buna,kad visai nebenori nieko parejus is to surmulio....
Kuris labai malonus-prisimenu as savo mokykla,tas asaras,kai ejom pirmoku vedami paskutinio skambucio proga,o dabar-jau mano pacios dukte keliauja link tos dienos,kai jai irgi reiks atsisveikint su pradine mokykla(zinoma,tai ivyks dar ne taip greit) ir po to,rinktis tolimesni kelia-ech,kaip greit bega laikas,atrodo,cia visai nesenai,pati uvau vaikas,o dabar-tik paziurejus i savo dukrele,suprantu,kad as jau nebe ta nerupestinga mokinuke....
Pries keleta savaiciu MB teko garbe isvalyt keleta butu,kuriuose buvo palikta keletas idomiu daiktu,kuriuos,zinoma,jis parnese man-zino mano aistra senienom:))
Moters statulele is Regency Fine Arts gamintoju,gal ir nera sena labai,bet labai grazi

Empire gamintoju lekste sumustiniams arba siaip,dekoratyvine,gana sena,53ciu metu





Dvi dekoratyvines lekstutes Wheatherby Henley gamintojo,79-80tieji


Dar pries tai pabuvau pati nesenai atrastam carboots sale-pasirodo,jis senai ten vyksta ir yra beveik man po nosim,o as iki siol apie ji nieko nezinojau:))Taigi visi sie daiktai,kuriuos radau ten-man dar karta primine,koks idomus yra gyvenimas-kazkas jau atsisake siu daiktu,kazko jau nebera gyvuju tarpe,o daiktai islieka ir toliau keliauja savo kelia...Gal taip ir turi buti,kaip sake vienas rasytojas-"niekas siam pasauly nevyksta atsitiktinai,tai gerai surezisuotas vaidinimas,kurio aktoriais esame mes...."


Idomi,italiska vazele, 1£



Labai senas(virs 100metu senumo) puodelis ir lekstele,deja,lekstele buvo dauzta,bet suklyjuota,todel kainavo tik 0,50£
Liberty by London skarute,silkine;0,50£
senas sketis,bet visiskai puikiai atrodo ir dera prie skarutes:)) -0,50£
Medalijonas,atsidaro ir galima isidet nuotraukas artimu zmoniu, 1£
Kvepaliuku buteliukas idomiai ipakuotas,0,20£

Lekste-dar vienas daiktas i mano kinietiska kolekcija,ji originali kinietiska, 1£



















No comments:

Post a Comment