Sunday 2 October 2011

saldu,skanu,siurprizas....


Sveiki visi! Kaip senai cia buvau! Net geda,kad nesirodziau sitiek laiko,bet per ta laika keleta darbeliu padariau ir zinoma,dar procesuose keletas yra:) Vienam forume pirma karta teko dalyvaut siurprizo zaidime pavadinimu "Viskas virtuvei".Siek teko pasukt galvele,ka cia tokio idomaus ir pritaikomo virtuveje pagamint,mat pagrindinis kriterijus buvo,kad turetu buti siuvinetu motyvu.tad nusprendziau pagamint padekliukus ir pora ranksluostuku.Kaip man pavyko-jums sprest:) Labai tikuosi,kad gaveja liks patenkinta.











Ir dar vienas darbelis-kaip jau buvau rasius anksciau,isimylejau i sias fejukes is pirmo zvilgsnio ir viena norejosi kuo greiciau turet,mat ji labai panasi i mano mergyte:) Tad stai,kas man gavosi-siuvinejau ant Zweigart ewo gelsvos spalvos,dmc siuliukai,Kreinik metalikai ir vienas mill hill karoliukas:)) Labai atsiprasau del foto kokybes-mat labai prastas apsvietimas,o su blicu neimanoma detalesniu foto padaryt,labai jau apsviecia....
Taip pat dar dalyvauju RR,bet kadangi mergina,kuriai pirmaji motyva siuvinejau,pageidavo,kad tai butu siurprizas,kolkas nerodysiu savojo,teks jo palaukt.Savojo taip pat negaliu rodytis,mat irgi noreciau gaut visiska siurpriza:)

No comments:

Post a Comment