Thursday 9 August 2012

Vajei....laikas tiesiog mano priesas patapo! Neatmenu,kada rasiau cia! Tai nuotaikos ner,tai laikas spaudzia,tai vel kas nors.... priezasciu galima rast milijona,jei tik nenori nieko daryt.Bet pagaliau mano nestumas patapo mano draugu-pasiemiau vel savo hobi-siuvinejima! Nuveikiau per pastaraji menesi tikrai nemazai-du pabaigti darbeliai,kitas irgi beveik i pabaiga,pagaliau ireminta melynoji fejuke beigi juda mano nimue menulio sviesoje i prieki! Valio!!!! Vieno darbelio kolkas negaliu rodytis-tai siurprizas ir jis jau issiustas,kai tik gaveja ji gaus-butinai pasimaivysiu:))
Toliau vel,kaip ir visada,dalyvauju keliuose zaidimuose,vienas ju-Kalediniai zaisliukai.Gaminam sau zaisliukus-pagaliau,radau laiko sau! Taigi,paprasiau vienos geros pazsytamos(gal greiciau,jau drauges),kad sukurtu nesunkia schemute zaisliukui/zigouigoui dar vadinamam ir stai,kas gavosi

Dar vienas,tik kitokiu spalvu,taip pat jau i pabaiga,beliko karoliukus prisiut ir susiut:)) Aciu labai Vysniukei uz sia nepaprastai paprasta schemute!






 Kad nesigyrt tusciai,taigi,pagaliau iki galo pabaigta fejuke,tiesa,kolkas nepakabinta:))

Taip pat vel pasiemiau nimue i rankas

Beigi pasivyjau avantiuristes:))



Ir dar vienas SAL,tik kitokio pobudzio.Schemos tos pacios drauges Vysniukes,siuvinejam dekliuka,kolkas jis atrodo sitaip(beje,jis bus mano merginai:) )



Tai tiek siam kartui.Reikia ir kitus darbus judint,bet jiems kolkas laiko nelabai lieka....

No comments:

Post a Comment